Бодови са вашег старог налога биће пренети ако следите упутства на страници за пријаву. Молимо Читајте пажљиво.

Ако имате додатна питања или коментаре, пошаљите их у наставку и ми ћемо добити право на њих.

Сарах Л

2013-10-26 13:13:44

Пре свега, пријава је заиста тешка. Као један минут када сам био пријављен, следећи минут сам био аутоматски одјављен ...
Друго, зар нам није дозвољено да мењамо профилну фотографију? Заглавио сам се са црном фотографијом профила, мада сам са њом у реду, било би сјајно имати могућност да је променим (можда би било сјајно да могу да уредим и цео профил!). Виђате друге кориснике са различитим профилним фотографијама.



Ознака Б

2013-09-06 21:22:00

Мој коментар? - Никада нисам користио веб локацију која је негде близу да је тешко пријавити се као користи. Ја сам редован (свакодневни) читалац, али одустао сам од покушаја да се поново пријавим да бих коментирао већ месецима. Вечерас сам одлучио да се то догоди. Какав палавер! Можда се погоршало јер користим Цхроме за Андроид? Страница за пријаву је нека врста грозног искачућег прозора која се не замахује екраном, а која се не може померати, а која се не помера са доњом страном. Дакле, пријављивање је погодити посао. И нема „помоћи“ или „Често постављаних питања“ или „подршке“, иако МакеУсеОфАнсверс јасно указује да има пуно корисника који такође имају проблема. На крају сам морао да отворим нови налог иако сам се претходно регистровао за Андроид и / или Гоогле и / или Гоогле+

instagram viewer

Приједлог за макеусеоф чланак - технологија за веб и пријаву која стоји у основи макеусеофа и зашто се толико разликује од других веб локација и зашто је толико проблематична.



Цхристине С

2013-07-12 02:54:39

да ли ће се систем икада исправити? Сада видим нека стара питања или коментаре на мом профилу, али поени и мејлови и даље су нејасни. остајем при само пријављивању на фацебоок, што је за мене ново, јер ме и даље не препознаје са мојом адресом е-поште. Страшно ми је жао ако ми смета. желећи све најбоље са новим системом.
Цхристине



Рамандееп С.

2013-07-10 11:08:18

@МакеУсеОф_ТецхГуи У претходном коментару са корисничким именом '1хегаме' тражили сте да отворим нови налог. Учинио сам то и пратио МУО на твиттеру. И о којој 'старој адреси' говорите? Као своје корисничко име до сада имам 1хегаме са адресом е-поште коју сам користио у свом текућем налогу. Ако желите да знате било које претходне адресе е-поште, нажалост, заборавио сам их. Мало се сећам да је било цоолвеатхер @ миопера или макеусеоф @ маилинатор ако јесте.



Мухаммад Ф

2013-07-09 09:16:32

па не могу да се пријавим користећи Иахоо као што сам навикао да постављам питања. И то је ново и страшно, али... Па, момци, успели сте, сигурно сте нешто помислили пре него што сте то применили, зар не? тако да је са мном увек у реду :)



Индронил М

2013-07-09 08:37:42

Имам два налога у муо-у оба који имају исте недавне активности, али различите поене како да то поправим
недавно сам користио мој фб налог за пријаву
након тога је избрисао мој фб рачун и отворио нови
и користио га за пријављивање
обојица су имала исти ИД е-поште
сада када сам се пријавио у све своје недавне активности постоје, али поени су приказани 0
онда сам отворио претходни фб рачун (који је био деактивиран и заказан за брисање) и користио га за пријављивање ствари су у реду
али сада имам два налога са истим детаљима и недавним активностима, али различитим тачкама.. постоји ли начин да ове рачуне спојим у један и пријавите се користећи е-пошту и лозинку?
као када користим свој е-маил, показао се неваљаним, али раније (у старом профилу) могао бих да користим било који ид ливе / иахоо / гоогле / фацебоок за пријаву, али сада су е-адресе приказане неважеће.



Гленн О

2013-07-09 06:56:10

Користио сам свој иахоо ИД за пријаву пре + адреса е-поште за преузимање пдф-а пре тога
нови систем ме натерао да се пријавим користећи исту адресу е-поште
јер није постојало када се придржавате упутстава, чак и ако имам а
„Примили смо ваш захтев за претплату на МакеУсеОф“ од 5. августа 2012
и неколико „Успешно сте ушли у нашу_____ доделу“
мејлови у истој мери су нестали и неколико тачака које сам имао



Осама Јаваид

2013-07-09 06:36:59

Не могу да се пријавим у нови систем ...



Сусендееп Д

2013-07-22 07:49:31

Једноставно следите наведена упутства када видите након што кликнете на дугме за пријаву.



Емма

2013-07-07 15:39:25

Ја сам један од оних који се не могу пријавити са својим твиттер рачунима, што је невоља. Могуће је да сам променио адресу е-поште од уласка у твиттер, али не могу се сигурно сетити. Срећом нисам имао ништа веома важно (нити много бодова) на том налогу, али штета што транзиција не функционише како је предвиђено.



Схакирах Л

2013-07-07 15:07:58

Нови систем за пријављивање и мене је збунио. Како се одјавити? Питам се зашто никад нисам добио ниједан бод за коментаре, одговарање на питања или дељење чланака. Ох, овај проблем се јавио пре него што је примењен нови систем за пријаву, али моји бодови су смањени након што сам тражио награду прошлог месеца. То се догодило од пре годину дана.



Матт Смитх

2013-07-08 23:24:06

Можете се одјавити кликом на „не?“ линк испод слике вашег профила када сте у главном менију Награде.



Тејас С

2013-07-07 13:39:00

Како могу да променим ИД е-поште повезан са мојим налогом?



Матт Смитх

2013-07-08 23:22:52

Бојим се да промена адресе е-поште вашег рачуна није подржана.



Мд Мукхтар М

2013-07-07 10:24:40

Још увијек нисам добио поене.



Мд Мукхтар М

2013-07-07 10:24:39

Још увијек нисам добио поене.



Матт Смитх

2013-07-08 23:21:54

Пошаљите маттсмитх@макеусеоф.цом са корисничким именом и адресом свог бившег налога.



Јамил А

2013-07-06 18:09:32

Нисам се могао пријавити са својим старим корисничким именом и лозинком. Морао сам се поново регистровати. Сада видим да су сви моји зарађени поени нестали, а још горе је што не могу наћи начин да зарадим бодове.



Матт Смитх

2013-07-08 23:21:39

Пошаљите маттсмитх@макеусеоф.цом са корисничким именом и адресом свог бившег налога.
Да бисте сазнали више о заради, погледајте: [прекинута веза уклоњена]



Алан В

2013-07-06 17:04:06

Надајмо се да ће МУО доснт пратити Мицрософтов запис „Ако то није покварено, како можемо да га разбијемо“



Алан В

2013-07-09 19:45:54


Мислите, сломљен је!



Мохаммад Хамзани С

2013-07-06 07:50:16

опрости ми ако су слична питања била горе. али, нови интерфејс чини ме изгубљеном када могу да пратим моју недавну активност или објављивање и награду коју унесем. изгледа да е-маил обавештења о награђивању и придруживању такође престају да нам их шаљу. па сам изгубио траг у коју награду улазим, а шта не... ново сучеље такође треба дуго да се учита јер им се користи јавни пц који има ниске спецификације. Дакле, ниједан корисник не одговара као обично.



1хегаме

2013-07-06 02:07:07

Ево мог проблема - не могу се пријавити. Када кажу "ако сте се раније користили твиттер, а затим кликните овде да бисте генерисали нову лозинку", кликнем на ту везу и појављује се порука "заборавили сте лозинку?" Али нисам заборавио свој ПВ. Када кликнем на "Ресетуј лозинку", пише неважећа адреса е-поште, али ја сам користио ту адресу е-поште са својим твиттер налогом и исто користио са овим коментаром. И данас се тако каже. Раније када сам покушао, није ни писало да је имејл адреса неважећа. Управо сам кликао на дугме „Ресетуј лозинку“ и ништа се није догађало. МУО мора бити јак и поуздан.
http://i.imgur.com/fmkBMt0.jpg
Више: "Обавезно користите адресу е-поште коју сте првобитно користили за пријаву за налог, а не ону коју сте касније додали." - Тина Сиебер. Али заборавио сам и избрисао и рачун е-поште. Шта сад?

ПС Нећу бити у могућности да одговорим 6 дана.



МакеУсеОф ТецхГуи

2013-07-08 07:57:27

Ако не препозна вашу е-пошту или вам је потребно да отворите нови налог ако више немате приступ старој адреси е-поште, само направите нови налог, добили неке бодове на њему (требате ли да имате> 0 да бисте се појавили у административном систему), јавите ми стару адресу, нову адресу и могу да пренесем ствари преко.
Нажалост, не могу променити адресу е-поште повезану са свим вашим претходним коментарима или питањима итд., Па иако је можете добити Ако се обратите променама, више нећете моћи да приступате записима претходних коментара итд. са новог профила страна.



Мацвитти

2013-07-05 19:26:16

Још увек не могу да се пријавим. Ништа се не догађа када притиснем ново плаво дугме "Пријави се!" - Покушао сам очистити предмеморију, избрисао све додатке и тако даље, али још увек се не могу пријавити. Користите Опера и Мац ОСКС 10.6.8.
Пробао сам са Цхроме-ом, али нисам очистио предмеморију јер ми је потребна поставка.



МакеУсеОф ТецхГуи

2013-07-05 20:44:59

Обавезно не блокирајте колачиће или скрипте трећих страна. Пошаљите ми снимак екрана вашег Цхроме прегледача, можда могу да идентификујем проблем. Ја могу; Не помажем у опери. Бојим се да је то превише ниша.



Ависх К

2013-07-05 17:34:03

Нови систем изгледа чишће. Међутим, имам следећа питања
1) Како уређујете свој профил? Реците да желим да променим своју адресу е-поште или ако имам нови гоогле + налог како да их повежем.
2) Такође сам се некада могао пријављивати са својом е-поштом. Чини се да то сада не ради. Изгледа да је једини начин на који се могу пријавити преко фацебоока. Зашто је то?



Тина Сиебер

2013-07-05 20:13:15

Ре 1:
Јамес ради на томе да профил учини прилагодљивијим, колико је то могуће.
Ре 2:
Шта мислите са пријављивањем са својом е-поштом? Да ли сте се пријавили са својим Гоогле или Иахоо налогом е-поште?
И даље можете да се пријавите са својом адресом е-поште. А ако сте претходно имали налог са том адресом, следите упутства за креирање привремене лозинке која ће вам омогућити да поново добијете бодове са свог старог налога.



цхристинессгриффин

2013-07-05 16:25:26

ок, прошло је неколико дана и ево мојих резултата нових поступака за пријаву:
таблет ми дозвољава да се пријавим само са фацебоок-ом, када кликнем на плаво ресетирање да би се нова лозинка генерисала преко гоогле-а не ради ништа, кликните, кликните, кликните
исто је и са мојим телефоном, још горе, иако имам огроман екран на дна-у то ми не показује све. стварне странице за стварање су у реду, оно што користи онај ко користи као ресетер. па сам почео испочетка поантама без ичега, свиђа ми се изазов
на свом нетбоок-у сам напокон могао да покушам да генеришем нову лозинку са својим гмаилом, међутим није препознао моју примарну е-пошту коју користим са макеусеоф, Имам секундарну музику која се помешала уназад, мислио сам да је проблем решен, али претпостављам да ви момци као моја секундарна адреса е-поште боље изазову његову изреку мој примарни је неисправан.ок на крају, кад сам примио привремену лозинку за који сам мислио да ћу моћи да се ресетујем са својом, нисам видео опцију за то. ох и још једна ствар нисам хтио имати више пријава и бити преварант варалица бундеве и добити 50 бодова за твиттер са својим емаил налогом па сам одлучио да се хекнем с њим само ћу се држати пријаве за лице, а ово би могло бити на мом крају, али из мог нетбоока, лаптопа шта год ради на хрому, не могу се пријавити са лицем Сада. па ако нисте у потпуности збуњени, сигуран сам. ако бисте били тако љубазни да ми кажете како се пријавити лицем на свом лаптопу, онда ћу то једноставно користити за сва три уређаја. јеез, само сам себи задала главобољу. заувек у дугу, Цхристине



Др.сунил В

2013-07-04 17:41:27

Фотографија ако је то дозвољено лако би се разјаснила



Сарах Лам`

2013-07-04 15:18:23

Не могу да ресетујем лозинку. Користим е-пошту повезану са Твиттер-ом (раније сам се пријавио користећи Твиттер) и МУО ми је рекао „неважећа адреса е-поште“. Проверио сам Твиттер део „апликације“ и МУО је већ одавно добио приступ и нисам опозвао приступ. Било какво решење?



МакеУсеОф ТецхГуи

2013-07-05 20:42:59

Отворите нови налог, поделите нешто тако да имате најмање 10 бодова, а затим пошаљите е-пошту Јамес @ овом домену и ја ћу решити враћање ваших старих бодова.



Најједноставнији С.

2013-07-04 03:29:48

Суочавам се с бројним проблемима са бодовима (не добијам их пуно пута), не успевам да се пријавим помоћу Опера прегледача (покушао је очистити колачиће и не користи адблоцкер / блокатор скочних прозора). Помозите ми.



МакеУсеОф ТецхГуи

2013-07-05 20:42:17

Јесте ли испробали други прегледач? Бојим се да не могу да помогнем подешавању Опере = можда блокирате колачиће или скрипте трећих страна?



Рајаа Ц

2013-07-04 01:11:24

Имам неколико упита на следећи начин:
1. Где су отишли ​​моји претходни поени? Сада имам само 50 бодова. Користио сам се ФацеБоок-овом пријавом, а затим је затражио верификацију са Фацебоок подацима за пријаву е-поште, показујући заједно са саветом да ћу почети да добијам билтен на тај мејл чим то потврдим. Нисам то желео и зато сам га променио у свој иахоо емаил, јер већ имам претплату на билтен. Никада нисам добио ниједну верификациону поруку е-поште на њој, као ни моје претходне поене.
2. Питаш се некако глупо, али да, где је линк за одјаву када сам пријављен у МУО.
3. Чини се да су нове везе за пријаву и одавање тежи и очекују да ће радити боља пропусност. Тако је и МУО престао да узима у обзир своје следбенике у земљама у развоју у којима је пропусност интернета и даље изазов.



Рајаа Ц

2013-07-08 14:31:06

Доста сам испуњен новим системом за пријаву и одустајање. Почео је недостајати стари једноставни систем. Љубазно размислите о људима попут мене чији ниво ИК има много за пожељети. :)



Цхрис М

2013-07-03 20:22:20

Питање о постављању питања. Приметио сам да Бруце Е поставља хипервезу у одговору на друго питање. Постоји ли туториал како то учинити?



Мак К

2013-07-06 00:11:49

Покушајте уназад.
Искористи


Леланд В.

2013-07-03 17:22:06

Недостаје ми стари начин да видим последњих 25 коментара или одговора које сам дао корисницима. Више бих волео да имам начин да видим све одговоре или коментаре које сам дао, али то је углавном било довољно да буде корисно. Такође, мој рачун је био у заостатку два дана због чега сам се осећао неповезано са страницом и такође два дана изгубљених бодова. Али бар сам се вратио сада. Моја главна нада је да је нови систем поузданији са мање проблема, али још га нисам користио довољно дуго да бих то коментарисао.



Др.сунил В

2013-07-06 05:27:08

Напомена
Ако је дозвољена фотографија или снимак, било би лако разјаснити питање и одговор



катестер

2013-07-03 15:53:06

Хвала, Јан. Све сам то урадио. То сам радио цијелу синоц. Опет сам то урадио. То не иде. Никада не примим е-пошту за ресетовање лозинке на налогу повезаном са Твиттер-ом. И да, проверио сам Спам фолдер. То је гмаил рачун, па га мој ИСП не избацује пре него што стигне тамо, а никада га не стигне. Покушао сам да затражим ресетовање лозинке са том адресом е-поште и добијам поруку да адреса није препозната. Два различита рачунара, један Андроид телефон. Трошим превише времена на ово.



Ц Е

2013-07-05 23:12:53

Направио сам нови налог са адресом е-поште цате дот еалес на гмаил дот цом. Могу ли, молим вас, да вратим своје име цатестера?



Камил К.

2013-07-03 15:49:56

Здраво, и ја се не могу пријавити - делимично :) Користим методу е-поште и лозинке и нема проблема са Цхромеом. У Фирефоку се појављује грешка у којој се наводи погрешна е-пошта или лозинка. Такође сам приметио да се лево од места где сам пријављен (наградне иконе) чини у реду у Цхроме-у, али се и даље учитава у Фирефоку. Оба претраживача имају МакеУсеОф додан на листи на Гхостери-у.



Камил К.

2013-07-04 15:57:20

Откажите овај проблем - радило се о конфигурацији Гхостери.



Најједноставнији С.

2013-07-03 15:04:15

Доста пута не долази до искакања и не дају се бодови, и сигуран сам да нисам достигао дневну границу, јер много пута након тога добијам бодове за дељење друге странице! молим вас обезбедите ово!



Матт С

2013-07-05 20:41:19

Ограничење за дељење је једном дневно.



катестер

2013-07-03 14:43:49

Уопште не могу да се пријавим. Прилично сам добар у овим стварима, али не могу се уопште пријавити. Синоћ сам провео 15 минута покушавајући, а моја адреса е-поште није препозната тако да ми није омогућила да ресетујем лозинку. Јутрос сам пробао на другом рачунару. Ја само покушавам да „створим налог е-поштом“ или како год то било. Јер шта може бити проблем са тим ако моја адреса е-поште није препозната? Али сада добијам грешку коју не могу ни да видим, јер ће се скочни оквир одрезати на дну поруке и чини се да не постоји начин да се померите. Раније сам се пријављивао са Твиттер-ом, што заиста није представљало никакву невољу када су се рачуни повезали. Схваћам да то мењаш, али хајде човече!



Јан Ф

2013-07-03 15:00:51

Ако сте раније користили Твиттер, требали бисте одабрати другу опцију за генерисање нове лозинке, а затим унети адресу е-поште додељену вашем Твиттер налогу.
Тада бисте требали добити е-пошту са привременом лозинком коју можете користити за постављање нове.
Обавезно омогућите колачиће треће стране јер сам то изазвало неке проблеме за мене када сам био на овом кораку.



Випул Ј

2013-07-03 05:20:47

Ова нова пријава изгледа мање гњаваже и изгледа добро: п



Рајаа Ц

2013-07-08 14:29:28

Заиста??? Молим да се разликујем. :)



Меилин Д

2013-07-03 03:15:52

Свиђа ми се ново сучеље, осећајући се као да користи Мац софтвер. Али није прикладно пријавити се као раније, а дугме за пријаву на фацебоок је велики краљ.



Анди П

2013-07-03 02:06:41

1. Где је отишао профил? све што видим су моји (непостојећи, није ме брига) бодови / награде.
2. Можете ли додати могућност губитка „предшколског интерфејса“? Разумијем да је лакши за кориснике телефона и таблета, али није ни прилагодљив ни прилагодљив за кориснике десктоп рачунара. То је горе од гмаила. Заиста не желим да видим читав екран од 17 "белог простора, 1" обруб око свега и троструки размак између редака текста.
3. Корисничка имена "анонимни алкохоличари" су глупа. Приватност? Заиста? Пријавите се путем Фацебоока? Хајде.



МакеУсеОф ТецхГуи

2013-07-05 20:35:55

1. Ускоро ћемо додати профил.
2. Рећи ћу нашем дизајнеру.
3. немам појма на шта мислите.



Јамес Езелл

2013-07-03 00:27:47

Потпуно сам изгубио налог. Покушао сам се пријавити са Фацебоок-ом и систем ми даје нови налог за који мислим да би могао бити неки други сервис или се пријавити путем е-поште. адреса е-поште није препозната. Имао сам скоро 2к поена спремљених заједно са статистикама.



Матт С

2013-07-05 20:40:03

Ако и даље имате проблема, пошаљите своје пуно корисничко име и е-пошту на маттсмитх@макеусеоф.цом



Димал Ц

2013-07-02 17:46:42

Искрено, био сам обожаватељ старог система! било је лако и узимао је мање пропусне моћи, ваљда! Оно што сам приметио у новом систему је када ми се свиђа одређени чланак, систем га понекад препозна, а понекад и не. Ако можете да погледате ово, било би сјајно!
Посетио сам програм награђивања и разочарао сам кад сам видио да су све награде нестале и да су биле само две награде за софтвер! :( Надам се да бисте у будућности дали више награда за софтвер! :)



МакеУсеОф ТецхГуи

2013-07-05 20:33:46

Вероватно достижете дневни лимит. Точке за дељење за мреже можете добити само једном дневно.



Др.сунил В

2013-07-02 17:43:21

Напомена
Била сам рангирана прије новог пријављивања
Али сада ми је ранг низак



Др.сунил В

2013-07-03 13:18:14

Хвала
Звучи добро



Камил К.

2013-07-02 17:04:29

Не знам да ли то има везе са новим новим системом, али чини се да моје питање никада не остаје „решено“. Кликнем на зелену квачицу, али она се поништава током дана.



Камил К.

2013-07-06 17:29:55

Било какво ажурирање о обележавању одговора решеним?



Сам К

2013-07-02 17:03:49

па ур нови систем је сломљен. Нема начина да користим и добијем свој стари твиттер профил.
такође вхр су моја друга 2 коментара? избрисана или у реду за модерирање.



Сам К

2013-07-02 16:54:34

Логирао сам се користећи свој твиттер профил. Али данас, чак и после следења упутстава, није створена НОВА ПРИВРЕМЕНА ПЕСМА. Значи ли то да сам изгубио све своје претходне ствари? Ако не, како се вратити на стару пријаву / ствари?



Матт С

2013-07-05 20:38:30

Ако и даље имате проблема, пошаљите своје пуно корисничко име и адресу е-поште на маттсмитх@макеусеоф.цом



Ховсеп А

2013-07-02 15:25:50

зашто не као пријава (систем за пријаву) пријава са твиттер-а или фацебоот-а не поставља корисничко име (твиттер / фацебоок) јер је пријава са друштвених веб локација.



Ховсеп А

2013-07-06 13:03:52

много раније код претходног система за пријаву моје приказано име је било ха14 јер сам се користио за пријаву на твиттеру, сада не могу имати опцију приказивања ха14.



Лиса Сантика О

2013-07-02 15:01:18

Мало сам изненађен, али претпостављам да су промене лепе. Моје поене су нетакнуте, мада видим само две понуде софтвера. Сучеље је чистије и свиђа ми се што могу поставити другачију лозинку за пријаву, а не користити своју лозинку за е-пошту. Оно што ми недостаје, вероватно ћу се вратити у наредним недељама, па у закључку нови систем обећава.



Камил К.

2013-07-02 21:29:13

Слажем се :)



Цраиг Ц.

2013-07-02 12:11:42

моје друго питање (иако се односи и на стари и на нови систем) зашто не могу променити своје име? пријавим се преко фацебоока и не могу нигде на профилу видети било шта на себи да променим име, прво је користио моје ФБ име, не користи моје ФБ име, већ само парафирано име и презиме? опет, не би био главни проблем, било би лепо кад бих га могао променити у оно што желим.



Јамес Бруце

2013-07-02 21:29:11

Промјена имена тренутно није подржана, али може се додати у наредним мјесецима. Тренутно је само мало на листи приоритета.
Пошто смо имали толико притужби на приказивање пуних имена, прилагодио сам га да користи само почетно презиме.



Цраиг Ц.

2013-07-02 12:08:10

да! која је чак разлика: С. Речено ми је "ох, то се мења па ово друго, пренос бодова итд." (парафразирајући, јасно). па сам мислио да ћу морати да поставим нови налог, да ли требам поново да се пријавим, могу ли? да се више не пријављујем преко фацебоока, следећи пут ћу морати да прихватим нову апликацију на фацебооку ин.
или ствари у том смислу. онда долазим на макеусеоф и још увек сам пријављен (имам нови профил стила итд). па не схватам што је било велико.
ако ишта... мислио сам да бисте издвојили одлагање пријаве (под претпоставком да је то кашњење између учитавања странице и читања колачића) то се догодило када учитате страницу, а на њој пише да нисте пријављени, тада се појављује 'попс' да се пријавите за неколико секунди касније. није главни проблем, понекад је помало иритантан.
па да, моје је питање у чему је велика ствар јер ме ништа заправо не мучи и све једноставно функционира на исти начин са другачијим изгледом? (или сте можда једноставно превише гладак и бешавни да бисте приметили промену)



Јамес Бруце

2013-07-02 21:28:03

;)



Цхинмаи С.

2013-07-02 11:34:41

Сада сви моји коментари немају слику профила. Такође видим само први лик свог презимена. Како вратити пуно име?



Јамес Бруце

2013-07-02 21:27:20

Из приватности сам поставио само име + почетно. За слику профила проверите да ли имате граватар повезан са овом поруком е-поште (граватар.цом)



Алан В

2013-07-02 11:32:07

Од преласка моје корисничко име се приказује као Алан В. Да ли се 'В' може уклонити из мог корисничког имена или морам да отворим нови налог?



Матт С

2013-07-05 20:36:29

Систем је из разлога приватности подразумевано унео ваше име + почетно слово.



Цхинмаи С.

2013-07-02 11:31:55

Изгледа да више не користите Гигиа, али сада користите свој лични систем награђивања.



Мак К

2013-07-06 00:07:38

Не, то се зове пунцхтаб.



Алан В

2013-07-02 10:48:46

Нисам сигуран шта се овде дешава, али чини се да имам два рачуна, отуда изгубљени поени! Можете ли избрисати рачун Алан Ваде и само напустити овај рачун?



Јамес Бруце

2013-07-02 21:24:51

С обзиром на то да сте обоје, адреса е-поште повезана с непотребним налогом била би корисна. Пошаљите ми још информација, јамес @ овај домен.



Алан В

2013-07-02 10:38:33

Где су отишли ​​моји поени? Били су тамо пре три сата, али сада видим само 20 !!!



Роб Х

2013-07-03 10:52:12

Имао сам исти проблем - Када сам први пут користио МУО пријавио сам се са својом секундарном адресом е-поште, тако да их је било неколико поена у томе и пролазећи кроз процес „преноса бодова“ добио сам само неколико бодова додељених томе рачун. Схватили су и проверили, а затим прошли поступак за други налог е-поште и све је у реду.
Уопште нисам задовољан оним што видим овде после промена, тако да ћу неколико недеља мирно отићи, а онда ћу се вратити и видети да ли је враћен неки привид нормалности.



Рамон Гарциа

2013-07-02 10:37:38

Не могу да се пријавим. Када кликнем Пријави се! дугме ме преусмерава на ову страницу:
http://www.makeuseof.com/#
и не ради ништа.
Користим ИЕ10 на Виндовс 7 к64



Рамон Г

2013-07-03 06:38:40

Хвала, успео сам да се пријавим након уклањања колачића. Али, сада се не постављају тачке када поделим вест.



Јан Ф

2013-07-02 07:38:46

Оно што сам примијетио (можда је то само локални проблем) је да Сафари 6.0.5 (ОС Кс 10.7.5) не остаје пријављен ако сте онемогућили колачиће треће стране.
Није имао ово ограничење са претходним системом.



МакеУсеОф ТецхГуи

2013-07-05 20:31:01

Требају нам колачићи треће стране, да.



Алан В

2013-07-02 06:55:32

Историја постова је била важна како бисмо лако могли да пратимо наше одговоре, да ли се то вероватно враћа?



МакеУсеОф ТецхГуи

2013-07-02 08:42:41

Да, додаћу то ускоро. Рокови су били помало тесни за прелазак на нови систем, тако да још нисам имао времена да проверим.



Јунил Махарјан

2013-07-02 04:28:47

Не могу да се пријавим. не знам зашто. када кликнем на пријаву, видим анимацију која се обично приказује на подијели (а такође није била у могућности да унесите поклоне већ неко време, каже „предуго се учитава и тражи поновно учитавање“.) и онда иде страница за пријављивање празно. Стално бришем колачиће, али без успеха. молим вас пронађите решење ускоро. Хвала вам.



Тина Сиебер

2013-07-04 08:54:47

Хвала ти што си поделила заобилазно решење, Јулие!



Нанци Б.

2013-07-01 21:57:35

Открио сам нови знак помало збуњујуће да сам заправо два пута кликнуо за лозинку пре него што сам схватио да ми долази е-пошта.
Не свиђа ми се што су нестале значке и недељни одбори.
А где су нестали чланци у којима сам објавио? Свидело ми се што су се налазили на мојој почетној страници како бих могао видети да ли постоје нове информације или нисам покушао да унесем поновни поклон који сам већ имао.
Изгледа да вам страница на профилу сада не говори превише.
Такође ми се свидело што су доступне све награде, а не само оне за које се квалификујем и мајице. То ми је дало нешто за шта да пуцам!
Такође се не свиђа нови систем пријављивања за такмичења. Ја не користим Твеетер, а према вашем чланку који нисте одавно требали, ни ја се не бих сметао.
Ретко користите Гоогле +, па зашто бих нешто објавио тамо?
И са свим Фацебоок стварима, заиста ствара неке од мојих пријатеља и породице које толико објављујем са ове странице.
Можемо ли се вратити на пре и само 1 унос и 1 постављање?



цхристинессгриффин

2013-07-03 00:17:28

Ни ја не разумем или не волим социјалне ствари, међутим покушавам покренути мали бизнис и знам да ли га у потпуности разумем, то ће помоћи мојој интернет презентацији, тако да у основи мислим да је твиттер за твитс, али ако знам како то радити и научим док сам у способним рукама макеоф-а, можда ћу нешто научити, а не правити шакач о себи. У сваком случају, нови систем даривања више троши време или искуство учења. Цхристине



Далсан М

2013-07-01 20:45:48

Постоји ли урл за пријаву у случају да се морам поново пријавити преко телефона? Не могу да видим већину својих података на плутајућој траци преко свог Андроид уређаја и кликом на било коју видљиву везу (што су Профил и награде које могу да видим само) Не ​​могу да кликнем или отворим на новој картици као што сам то некада могао до. Пријављен сам сада (још се нисам одјавио и вратио), али нисам сигуран колико дуго ћу остати пријављен. Користим свој телефон да одговорим на многа питања у одељку Питајте техничку помоћ, јер сматрам да имам да излазим из куће чешће него што бих желео, а у било које време у непостојећем времену покушавам да одговорим на свако питање које имам моћи. Хвала.



Далсан М

2013-07-02 18:43:48

Покушао сам са другим прегледачем на свом Андроид телефону и пријава ради у реду (осим што се пријава са Фацебоок-ом не приказује). Праћење на Твиттеру заиста није могуће путем мобилног као што сам приметио, али то није толико важно за мене, једноставно ћу морати да користим свој рачунар за то. Знам да је потребно време да ствари функционишу како треба и да су се морали поштовати рокови за примену новог система, тако да сви морамо да му дамо времена да се у потпуности примени и почне радити. За сада толико добро и хвала што олакшавате пријаву путем мобилних уређаја.



Камил К.

2013-07-01 19:53:30

Здраво, да ли ће и стари К-ови које сам тражио бити пребачени? Ишао сам испод свог профила да видим стара питања која сам постављао, али нису тамо - то ми је било (и још увек је) важно.



МакеУсеОф ТецхГуи

2013-07-02 08:38:07

Здраво Камил, додаћу у наредним недељама.



Цхристине С

2013-07-01 17:57:58

хеј тина, ок је, изгубио сам поене, некима би то сметало, а где су све моје остале информације отишле из моје е-поште на гоогле пријаву? и само главом горе, нисам сигуран да ли је то мој таблет или ваш нови систем, али имао сам времена за отварање у паклува јутрос, не плашим се погледати, мислим да је мој коментар подмукао. је ли то реч? она се попут стварне странице макеусеоф-а под страницом за објављивање помера... пуно и страница са позивом за слање се креће спорије и добро, било је само мало тешко.



Тим Броокес

2013-07-03 00:02:42

Сем - да ли је могуће да си користио другу е-пошту? То кажем само зато што сам се користио Твиттер-ом за пријаву и моја е-пошта је коректно увезена.



Цхинмаи С.

2013-07-01 17:13:41

Шта се дешава са тачкама размене чланака. Само 20 бодова дневно. Када сам се први пут придружио МакеУсеОф-у, добивао сам више од 100 поена дневно, али након тога око 90, последњих неколико недеља око 80, а сада само 20. Ако је ово ограничење, требаће ми још 209 дана да достигнем 20000 бодова (тренутно имам 15810 бодова).



МакеУсеОф ТецхГуи

2013-07-01 20:52:44

Додаћу још начина да добијете бодове у наредним недељама, али да, ограничили смо тачке дељења како бисмо спречили неке злоупотребе које смо претходно видели.
Међутим, сада можете добити 150 лаких поена за праћење на Фацебоок-у, Твиттер-у и Гоогле Плус-у.



Цхинмаи С.

2013-07-01 15:58:13

Где су нестали сви софтвери? Могу да видим само најбоље кориснике свих времена. Где су најбољи корисници ове недеље? Не видим генијалне поенте. Ранији опис испоруке мајица био је доступан, али сада не могу ни да схватим да ли су глобалне или земље ограничене.



Салим Б

2013-07-07 13:09:46

нови систем за пријаву и награђивање је феноменално пратити добар посао



Надамо се да ће вам се свидети предмети које препоручујемо! МакеУсеОф има придружена партнерства, тако да добијамо део прихода од ваше куповине. То неће утицати на цену коју плаћате и помаже нам да понудимо најбоље препоруке за производе.

Емаил
Спотифи тестира заједничке цитате на подкастима

Спотифи тестира подцаст картице за цитате које можете дијелити на друштвеним мрежама. Почевши од Мицхелле Обама Подцаст.

Повезане теме
  • Одговори

Претплатите се на наш билтен

Придружите се нашем билтену за техничке савете, прегледе, бесплатне е-књиге и ексклузивне понуде!

Још један корак…!

Потврдите своју адресу е-поште у е-поруци коју смо вам управо послали.

.